Afstandsleren

Zoeken
Ga naar de inhoud
  • Auteur
  • Kenmerken
    • Betekenis
    • Waarom blended learning?
    • Voor- & nadelen / spanningsvelden
  • Wegwijzer
    • Integreren in de opleiding
    • Rol van de lesgever
    • Taken ontwerpen
    • Vragen en onzekerheden
  • Tools
    • Visie op e-leren
    • Kijkwijzers
    • Werkvormen
  • Bronnen

Kijkwijzers

Hoe kijk je  momenteel naar:

  • het ontwerp van je opdracht? Gebruik hiervoor dit overzicht.
  • de didactiek van je module? Gebruik hiervoor dit overzicht.
  • de inhoud van je module? Gebruik hiervoor dit overzicht.

Verdiep je verder, met behulp van stappen drie en vier en de praktijkvoorbeelden van het stappenplan blended learning.

Gluren bij de buren: wat leren we van de aanpak en struikelblokken van Vives?

Visie op gecombineerd onderwijs

Recente berichten

  • PIC-RAT Raamwerk
  • Een goed en blended ontwerp in VIJF STAPPEN
  • Afstandsleren voor gevorderden
  • Online evalueren
  • Online les : asynchroon versus synchroon

Recente reacties

    Archieven

    • mei 2021
    • oktober 2020
    • juli 2020
    • maart 2018
    • februari 2018
    • januari 2018

    Categorieën

    • didactiek
    • ICT-didactiek
    • visie

    Meta

    • Login
    • Berichten feed
    • Reacties feed
    • WordPress.org
    Ondersteund door WordPress