Afstandsleren

Zoeken
Ga naar de inhoud
  • Auteur
  • Kenmerken
    • Betekenis
    • Waarom blended learning?
    • Voor- & nadelen / spanningsvelden
  • Wegwijzer
    • Integreren in de opleiding
    • Rol van de lesgever
    • Taken ontwerpen
    • Vragen en onzekerheden
  • Tools
    • Visie op e-leren
    • Kijkwijzers
    • Werkvormen
  • Bronnen

Visie op e-leren

Ga aan de hand van het overzicht na hoe je (momenteel) kijkt naar de leermogelijkheden van je cursist.
Toets aanvullend je visie af door middel van stap twee van het stappenplan blended learning.

Visie op gecombineerd onderwijs

Recente berichten

  • PIC-RAT Raamwerk
  • Een goed en blended ontwerp in VIJF STAPPEN
  • Afstandsleren voor gevorderden
  • Online evalueren
  • Online les : asynchroon versus synchroon

Recente reacties

    Archieven

    • mei 2021
    • oktober 2020
    • juli 2020
    • maart 2018
    • februari 2018
    • januari 2018

    Categorieën

    • didactiek
    • ICT-didactiek
    • visie

    Meta

    • Login
    • Berichten feed
    • Reacties feed
    • WordPress.org
    Ondersteund door WordPress